Südameapteek on saanud Peaasi.ee poolt välja antava vaimset tervist väärtustava organisatsiooni kuldmärgise.
Uuendusmeelsus ja soov areneda on edasikandvad omadused. Südameapteegi kaubamärgi all, olgu see juhtimisettevõttes või frantsiisipartneri apteegis töötades, on alati uks arenguvõimalustele avatud ja risti ei lööda ette ühegi hea idee ees. Töö käigus õpitakse ja kui on huvi ettevõttesiseselt areneda, leitakse selleks pea alati võimalus.
…Maailma juhtivaid juhtimiseksperte Robin Sharma on öelnud, et mida suurem on unistus, seda olulisem on meeskond. Ja tõsi ta on – olgu pillimees kuitahes hea, üksi sümfooniat ei mängi. Südameapteek juhindub oma igapäevastes tegevustes just sellest põhimõttest ning paistab silma oma pühendumusega nii frantsiisipartnerite,
…Inimesed on oma olemuselt mitmekesised ja ainulaadsed. Need erinevused ulatuvad isikuomadusest, hoiakutest ja oskustest kuni erinevate kogemuste ja vaadeteni maailmale. Organisatsioonid, kes oskavad märgata ja hinnata neid erinevusi ning leida igas inimeses tema tugevused ja ne
Ettevõtted, mis investeerivad noorte spetsialistide arengusse ja pakuvad neile võimalusi praktikaks, loovad tugeva aluse töötajate lojaalsuse ja pühendumuse jaoks. Lisaks on noorte spetsialistide koolitamine osa ühiskondlikust vastutusest. See on eriti oluline proviisorite ja farmatseutide puhul, kellel on suur vastutus inimeste t
…
Kohalike inimeste jaoks on Pirita Südameapteegi juhataja Marika Lätt justkui oma inimene, keda teavad nägu- ja nimepidi pea kõik piirkonna inimesed. Marika on 100-aastase ajalooga apteegis töötanud enam kui 35 aastat, mille jooksul on ta abistanud mõne perekonna puhul lausa nelja põlvkonda.
Proviisor Nikolai Hodosevitši karjäärilugu algas legendaarse kirjaga personalijuhile: “Kogemust mul veel pole ja töökitlit samuti mitte. Kas mul oleks siiski võimalik apteegis töötada?”. Kuue aastaga on teotahteline noormees jõudnud apteegi klienditeenindajast asejuhatajaks.
Me kõik vast teame neid olukordi, kui tuled kauplusest, kohvikust või apteegist ning süda on täidetud soojuse ja rõõmuga – tunned, et sinuga suhelnud töötaja päriselt hoolis sinust, kuulas sind ja andis endast parima, et leida just sulle sobivaim lahendus. Millest see tuleb, et mõni teenindaja paneb sind ennast nii tundma ja teine
…